..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Instrukcja :.. ..: Moroy :.. ..: Zeldow :.. |
PIERWSZA FABRYKA
Cena: 1600 Pancerz: 126 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: nie zużywa Inne: Najważniejszy budynek Główny budynek. Stanowi podstawę do budowy większości budynków bazy. Prędkość budowy innych budynków jest zależna od stanu pancerza Pierwszej Fabryki. |
|||
|
|||
ELEKTROWNIA
Cena: 400 Pancerz: 58 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: nie zużywa Inne: Produkcja 100 jednostek energii Budynek dostarcza prądu. Jedna elektrownia zapewnia dostawę 100 jednostek energii. |
|||
|
|||
KOPALNIA IXOMITU
Cena: 425 Pancerz: 100 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: nie zużywa Inne: Budynek można postawić na złożu ixomitu. Kopalnia wydobywa surowiec, który jest przewożony transporterem ixomitu do rafinerii. Jeden transporter ixomitu umożliwia załadowanie do 80 jednostek ixomitu. Jedna jednostka ixomitu z transportera ixomitu to zysk równy 10 kredytom. Upewnij się, że postawiłeś kopalnię w takim miejscu, że dojazd do niej będzie możliwy. |
|||
|
|||
RAFINERIA
Cena: 450 Pancerz: 90 jednostek T Ładowność: 100 jednostek Zużycie energii: 6 jednostek Inne: Przetwarza i magazynuje ixomit. Ładowność do 100 jednostek ixomitu. |
|||
|
|||
RADAR
Cena: 360 Pancerz: 80 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: 12 jednostek Inne: Radar posiada wiele zastosowań: pokazuje odkryty obszar na mapce sztabowej, informuje o ataku wroga, skanuje teren wokół bazy i podaje namiary na zgrupowania jednostek wroga. Nie działa przy ilości prądu mniejszej niż 50% zapotrzebowania. |
|||
|
|||
MAGAZYN IXOMITU
Cena: 175 Pancerz: 36 jednostek T Ładowność: 125 jednostek Zużycie energii: 2 jednostki Inne: Budynek magazynuje ixomit. Maksymalna ładowność to 120 jednostek ixomitu. |
|||
|
|||
MIESZKALNIA
Cena: 220 Pancerz: 46 jednostek T Ładowność: 8 jednostek Zużycie energii: 4 jednostki Inne: W budynku odhibernowywane są żywe jednostki. Mieszkalnia może pomieścić maksymalnie 8 odhibernowanych jednostek. Proces witalizacji jest stosunkowo czasochłonny. |
|||
|
|||
BARAKI SZKOLENIOWE
Cena: 280 Pancerz: 40 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: 6 jednostek Inne: W budynku szkolą się odhibernowani Moroi na żołnierzy, inżynierów, etc. Jeśli chce się szybko szkolić większą ilość jednostek żywych, zalecane jest postawienie większej ilości mieszkalni. |
|||
|
|||
FABRYKA SPRZĘTU LEKKIEGO
Cena: 450 Pancerz: 52 jednostki T Ładowność: brak Zużycie energii: 16 jednostek Inne: Prędkość budowy jednostek zależna jest od stanu pancerza fabryki budującej i ilości prądu w bazie. Przy całkowitym braku prądu (brak elektrowni) jednostka jest budowana bardzo wolno. |
|||
|
|||
FABRYKA SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
Cena: 800 Pancerz: 66 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: 25 jednostek Inne: Produkuje mechaniczne jednostki naziemne o podwyższonych parametrach militarnych. Prędkość budowy jednostek uzależniona jest od stanu pancerza fabryki i ilości prądu w bazie. |
|||
|
|||
DZIAŁKO I (LEKKIE)
Cena: 300 Pancerz: 68 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: 10 jednostek Siła ognia: 8 Szybkostrzelność: 50 Stacjonarna budowla defensywna. Nie działa przy bardzo uszkodzonym pancerzu lub braku energi elektrycznej w bazie (brak elektrowni). Budynek uzbrojony jest w obrotową wyrzutnię rakiet. |
|||
|
|||
WARSZTAT NAPRAWCZY
Cena: 800 Pancerz: 50 jednostek T Ładowność: 1 Zużycie energii: 30 jednostek Inne: W budynku naprawia się mechaniczne jednostki naziemne i powietrzne. Koszt naprawy to 25% ceny jednostki. |
|||
|
|||
FABRYKA SPRZĘTU LOTNICZEGO
Cena: 1000 Pancerz: 104 jednostki T Ładowność: brak Zużycie energii: 20 jednostek Inne: Produkuje jednostki powietrzne. Prędkość budowy uzależniona jest od stanu pancerza fabryki i ilości prądu w bazie. |
|||
|
|||
LABORATORIUM
Cena: 650 Pancerz: 104 jednostki T Ładowność: brak Zużycie energii: 6 jednostek Inne: W budynku przeprowadzane są badania w wyniku czego wdrażane są nowe, lepsze jednostki i budynki. |
|||
|
|||
FABRYKA POJAZDÓW INŻYNIERYJNYCH
Cena: 700 Pancerz: 62 jednostki T Ładowność: brak Zużycie energii: 20 jednostek Inne: Fabryka buduje nieuzbrojone pojazdy inżynieryne. Prędkość budowy jednostek zależna jest od stanu pancerza fabryki oraz ilości prądu w bazie. |
|||
|
|||
KWATERA GŁÓWNA
Cena: 2500 Pancerz: 126 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: 20 jednostek Inne: Budynek, w którym Moroi opracowują plan ataku na wroga. Po wybudowaniu kwatery możliwe jest wysłanie desantu. Naprawa budynku nic nie kosztuje. |
|||
|
|||
STOCZNIA
Cena: 900 Pancerz: 98 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: 40 jednostek Inne: Budynek nawodny. W stoczni budowane są jednostki pływające. Prędkość budowy uzależniona jest od stanu pancerza fabryki i ilości energii w bazie. |
|||
|
|||
SZYB WIERTNICZY
Cena: 600 Pancerz: 60 jednostek T Ładowność: brak Zużycie energii: nie zużywa Inne: Budynek stawiany tylko na wodzie. Służy do wydobywania ropy naftowej. |
|||
|
|||
PRZETWÓRNIA ROPY
Cena: 400 Pancerz: 50 jednostek T Ładowność: 90 Zużycie energii: 8 jednostek Inne: Budynek stawiany tylko na wodzie. Przetwarza i magazynuje ropę naftową. Maksymalna ładowność 90 jednostek ropy. |
|||
|
|||
MAGAZYN ROPY
Cena: 200 Pancerz: 40 jednostek T Ładowność: 120 Zużycie energii: 2 jednostki Inne: Budynek stawiany tylko na wodzie. Magazynuje rope. Maksymalna ładowność 120 jednostek ropy. |
|||
|