..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Instrukcja :.. ..: Moroy :.. ..: Zeldow :.. |
LIGHT INFANTRY
Cena: 75 Pancerz: 11 jednostek T Prędkość: 30 km/h Siła ognia: 2 jednostki SO Szybkostrzelność: 50 strzałów/min Pole widzenia: 15 km Jednostka żywa. Żołnierz piechoty, uzbrojony w działko laserowe, które dzięki interfejsowi zainstalowanemu na głowie jest sprzężone z mózgiem. Może atakować obiekty naziemne i latające. |
|||
|
|||
SABOTEUR
Cena: 200 Pancerz: 6 jednostek T Prędkość: 20 km/h Siła ognia: 162 jednostki SO Szybkostrzelność: samodestrukcja Pole widzenia: 6 km Jednostka żywa. Żołnierz "kamikadze" uzbrojony w bombę plazmową. Oddziały "kamikadze" są tworzone wyłącznie z samych ochotników. |
|||
|
|||
TRANSPORTER IXOMITU
Cena: 200 Pancerz: 40 jednostek T Prędkość: 80 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: 12 km Nieuzbrojona jednostka gospodarcza stworzona do transportu ixomitu. Ładowność 80 jednostek. Uwaga! Pełny transporter ixomitu podczas zniszczenia wywołuje potężną eksplozję. |
|||
|
|||
DESTRAYDER
Cena: 150 Pancerz: 44 jednostki T Prędkość: 160 km/h Siła ognia: 2 jednostki SO Szybkostrzelność: 60 strzałów/min Pole widzenia: 20 km Pojazd wielokołowy, uzbrojony w 2 działka małego kalibru. Jednostka o dużej zwrotności, idealna do działań zwiadowczych. Atakuje tylko jednostki lądowe. |
|||
|
|||
SCKM-1S
Cena: 420 Pancerz: 60 jednostek T Prędkość: 86 km/h Siła ognia: 5 jednostek SO Szybkostrzelność: 82 strzały/min Pole widzenia: 18 km Opancerzony wóz bojowy uzbrojony w dwa działka kalibru 50 mm. Pojazd porusza się na pneumatycznych oponach walcowych. Twardość opon automatycznie dostosowuje się do rodzaju podłoża, dlatego też pojazd dobrze sobie radzi na podłożu kamienistym i podmokłym. |
|||
|
|||
MOBILE LASER CANNON
Cena: 250 Pancerz: 44 jednostki T Prędkość: 164 km/h Siła ognia: 4 jednostki SO Szybkostrzelność: 50 strzałów/min Pole widzenia: 21 km Lekka jednostka zaczepno-bojowa, uzbrojona w 2 generatory laserowe średniej mocy. Radzi sobie z jednostkami lądowymi i powietrznymi. Pojazd powstał dzięki wykradnięciu planów podczas jednej z pierwszych wypraw wywiadowczych przeciw Zeldow. |
|||
|
|||
COMBAT TANK
Cena: 600 Pancerz: 94 jednostki T Prędkość: 86 km/h Siła ognia: 12 jednostek SO Szybkostrzelność: 2 strzały/min Pole widzenia: 30 km Jednostka pancerna, wyposażona w działo kalibru 120 mm. Pojazd gąsienicowy, może pokonywać wszelkie rodzaje terenu za wyjątkiem głębokich zbiorników wodnych. Dzięki obrotowej wieży może ostrzeliwać bez skierowania się przodem w kierunku celu. |
|||
|
|||
METALMED
Cena: 1200 Pancerz: 20 jednostki T Prędkość: 84 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: brak Pojazd inżynieryjny. Naprawia jednostki mechaniczne w polu. Jednak tak jak to bywa w warunkach niezbyt sprzyjających, skuteczność takiej naprawy sięga 60%. Naprawa nic nie kosztuje. |
|||
|
|||
HOVER AIR FIGHTER
Cena: 650 Pancerz: 48 jednostek T Prędkość: 180 km/h Siła ognia: 6 jednostek SO Szybkostrzelność: 44 strzały/min Pole widzenia: 40 km Bojowa jednostka powietrzna wyposażona w średnie działko plazmowe. Atakuje równie dobrze obiekty lądowe jak i powietrzne. Jednostka doskonale sprawdziła się w wojnie z Thorgami. |
|||
|
|||
M.S.J.A.
Cena: 900 Pancerz: 26 jednostek T Prędkość: 37 km/h Siła ognia: 11 jednostek SO Szybkostrzelność: 4 strzały/min Pole widzenia: 24 km Jednostka pancerna poruszająca się na oponach walcowych. Pojazd jest wyposażony w duży moździerz kaliber 150 mm. Słaba celność przy dużej odległości od celu ataku. Większa ilość jednostek potrafi stworzyć zaporę ogniową. |
|||
|
|||
JMR ARCO
Cena: 650 Pancerz: 22 jednostki T Prędkość: 56 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: brak Jednostka inżynieryjna, wyposażona w urządzenie do stawiania pola minowego. Pojazd wyposażony jest także w wykrywacz min. Potrafi wykryć i usunąć minę wroga. |
|||
|
|||
MOBILE BRIDGE
Cena: 660 Pancerz: 40 jednostek T Prędkość: 10 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: brak Jednostka inżynieryjna - most. Pozwala na pokonywanie rzek, szczelin itp. Pojazd jest zautomatyzowany. Po rozłożeniu, urządzenie sterujące jest niszczone. Pojazd nie nadaje się do powtórnego użycia. |
|||
|
|||
HELLFIRE ARTILLERY
Cena: 800 Pancerz: 32 jednostki T Prędkość: 76 km/h Siła ognia: 48 jednostek SO Szybkostrzelność: 3 strzały/min Pole widzenia: 27 km Samobieżna wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje jednocześnie trzy rakiety. Posiada bardzo duży zasięg strzału. Może atakować wroga samemu będąc daleko poza zasięgiem rażenia jego dział. |
|||
|
|||
EXTERMINATOR
Cena: 1000 Pancerz: 84 jednostki T Prędkość: 200 km/h Siła ognia: 12 jednostek SO Szybkostrzelność: 70 strzałów/min Pole widzenia: 40 km Powietrzna jednostka bojowa o bardzo wysokich walorach bojowych. Niesamowita zwrotność. Atakuje jednostki lądowe i powietrzne. Uzbrojenie stanowią dwie szybkostrzelne wyrzutnie rakiet dużej mocy. |
|||
|
|||
TANKOWIEC
Cena: 400 Pancerz: 42 jednostki T Prędkość: 72 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: 12 km Wodna jednostka gospodarcza. Przewozi rope naftową. Uwaga! Podobnie jak transporter ixomitu wywołuje silną eksplozję w momencie zniszczenia. |
|||
|
|||
BATTLE SHIP
Cena: 700 Pancerz: 90 jednostki T Prędkość: 90 km/h Siła ognia: 15 jednostek SO Szybkostrzelność: 6 strzałów/min Pole widzenia: 27 km Wodna jednostka bojowa wyposażona w sześć dział kalibru 100 mm. Może atakować jednostki lądowe jak i powietrzne. |
|||
|
|||
W.I.T-8
Cena: 580 Pancerz: 64 jednostki T Prędkość: 75 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: 12 km Wodna jednostka inżynieryjna Jej przeznaczeniem jest transport jednostek lądowych drogą wodną. Jednostka jest nieuzbrojona. |
|||
|
|||
MINA NAWODNA
Cena: 200 Pancerz: 5 jednostek T Prędkość: 74 km/h Siła ognia: 180 jednostek SO Szybkostrzelność: samodestrukcja Pole widzenia: 6 km Jednostka atakuje przez zbliżenie się do wroga i samodestrukcję. Ogromna eksplozja niszczy wszystko co znajduje się w pobliżu. Bardzo dobra broń do atakowania dużych zbiorowisk wrogich jednostek lub budynków. |
|||
|
|||
DESANT
Zrzut spadochronowy. Możliwy tylko po postawieniu Kwatery
Głównej. Bardzo duże koszta uzyskania oraz długi czas realizacji.
|
|||
|