Exodus - The Last War

..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Instrukcja :..
..: Moroy :.. ..: Zeldow :..
 
LIGHT INFANTRY
Cena: 75
Pancerz: 11 jednostek T
Prędkość: 30 km/h
Siła ognia: 2 jednostki SO
Szybkostrzelność: 50 strzałów/min
Pole widzenia: 15 km

Jednostka żywa. Żołnierz piechoty, uzbrojony w działko laserowe, które dzięki interfejsowi zainstalowanemu na głowie jest sprzężone z mózgiem. Może atakować obiekty naziemne i latające.
 

 
SABOTEUR
Cena: 200
Pancerz: 6 jednostek T
Prędkość: 20 km/h
Siła ognia: 162 jednostki SO
Szybkostrzelność: samodestrukcja
Pole widzenia: 6 km

Jednostka żywa. Żołnierz "kamikadze" uzbrojony w bombę plazmową. Oddziały "kamikadze" są tworzone wyłącznie z samych ochotników.
 

 
TRANSPORTER IXOMITU
Cena: 200
Pancerz: 40 jednostek T
Prędkość: 80 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: 12 km

Nieuzbrojona jednostka gospodarcza stworzona do transportu ixomitu. Ładowność 80 jednostek. Uwaga! Pełny transporter ixomitu podczas zniszczenia wywołuje potężną eksplozję.
 

 
DESTRAYDER
Cena: 150
Pancerz: 44 jednostki T
Prędkość: 160 km/h
Siła ognia: 2 jednostki SO
Szybkostrzelność: 60 strzałów/min
Pole widzenia: 20 km

Pojazd wielokołowy, uzbrojony w 2 działka małego kalibru. Jednostka o dużej zwrotności, idealna do działań zwiadowczych. Atakuje tylko jednostki lądowe.
 

 
SCKM-1S
Cena: 420
Pancerz: 60 jednostek T
Prędkość: 86 km/h
Siła ognia: 5 jednostek SO
Szybkostrzelność: 82 strzały/min
Pole widzenia: 18 km

Opancerzony wóz bojowy uzbrojony w dwa działka kalibru 50 mm. Pojazd porusza się na pneumatycznych oponach walcowych. Twardość opon automatycznie dostosowuje się do rodzaju podłoża, dlatego też pojazd dobrze sobie radzi na podłożu kamienistym i podmokłym.
 

 
MOBILE LASER CANNON
Cena: 250
Pancerz: 44 jednostki T
Prędkość: 164 km/h
Siła ognia: 4 jednostki SO
Szybkostrzelność: 50 strzałów/min
Pole widzenia: 21 km

Lekka jednostka zaczepno-bojowa, uzbrojona w 2 generatory laserowe średniej mocy. Radzi sobie z jednostkami lądowymi i powietrznymi. Pojazd powstał dzięki wykradnięciu planów podczas jednej z pierwszych wypraw wywiadowczych przeciw Zeldow.
 

 
COMBAT TANK
Cena: 600
Pancerz: 94 jednostki T
Prędkość: 86 km/h
Siła ognia: 12 jednostek SO
Szybkostrzelność: 2 strzały/min
Pole widzenia: 30 km

Jednostka pancerna, wyposażona w działo kalibru 120 mm. Pojazd gąsienicowy, może pokonywać wszelkie rodzaje terenu za wyjątkiem głębokich zbiorników wodnych. Dzięki obrotowej wieży może ostrzeliwać bez skierowania się przodem w kierunku celu.
 

 
METALMED
Cena: 1200
Pancerz: 20 jednostki T
Prędkość: 84 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: brak

Pojazd inżynieryjny. Naprawia jednostki mechaniczne w polu. Jednak tak jak to bywa w warunkach niezbyt sprzyjających, skuteczność takiej naprawy sięga 60%. Naprawa nic nie kosztuje.
 

 
HOVER AIR FIGHTER
Cena: 650
Pancerz: 48 jednostek T
Prędkość: 180 km/h
Siła ognia: 6 jednostek SO
Szybkostrzelność: 44 strzały/min
Pole widzenia: 40 km

Bojowa jednostka powietrzna wyposażona w średnie działko plazmowe. Atakuje równie dobrze obiekty lądowe jak i powietrzne. Jednostka doskonale sprawdziła się w wojnie z Thorgami.
 

 
M.S.J.A.
Cena: 900
Pancerz: 26 jednostek T
Prędkość: 37 km/h
Siła ognia: 11 jednostek SO
Szybkostrzelność: 4 strzały/min
Pole widzenia: 24 km

Jednostka pancerna poruszająca się na oponach walcowych. Pojazd jest wyposażony w duży moździerz kaliber 150 mm. Słaba celność przy dużej odległości od celu ataku. Większa ilość jednostek potrafi stworzyć zaporę ogniową.
 

 
JMR ARCO
Cena: 650
Pancerz: 22 jednostki T
Prędkość: 56 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: brak

Jednostka inżynieryjna, wyposażona w urządzenie do stawiania pola minowego. Pojazd wyposażony jest także w wykrywacz min. Potrafi wykryć i usunąć minę wroga.
 

 
MOBILE BRIDGE
Cena: 660
Pancerz: 40 jednostek T
Prędkość: 10 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: brak

Jednostka inżynieryjna - most. Pozwala na pokonywanie rzek, szczelin itp. Pojazd jest zautomatyzowany. Po rozłożeniu, urządzenie sterujące jest niszczone. Pojazd nie nadaje się do powtórnego użycia.
 

 
HELLFIRE ARTILLERY
Cena: 800
Pancerz: 32 jednostki T
Prędkość: 76 km/h
Siła ognia: 48 jednostek SO
Szybkostrzelność: 3 strzały/min
Pole widzenia: 27 km

Samobieżna wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje jednocześnie trzy rakiety. Posiada bardzo duży zasięg strzału. Może atakować wroga samemu będąc daleko poza zasięgiem rażenia jego dział.
 

 
EXTERMINATOR
Cena: 1000
Pancerz: 84 jednostki T
Prędkość: 200 km/h
Siła ognia: 12 jednostek SO
Szybkostrzelność: 70 strzałów/min
Pole widzenia: 40 km

Powietrzna jednostka bojowa o bardzo wysokich walorach bojowych. Niesamowita zwrotność. Atakuje jednostki lądowe i powietrzne. Uzbrojenie stanowią dwie szybkostrzelne wyrzutnie rakiet dużej mocy.
 

 
TANKOWIEC
Cena: 400
Pancerz: 42 jednostki T
Prędkość: 72 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: 12 km

Wodna jednostka gospodarcza. Przewozi rope naftową. Uwaga! Podobnie jak transporter ixomitu wywołuje silną eksplozję w momencie zniszczenia.
 

 
BATTLE SHIP
Cena: 700
Pancerz: 90 jednostki T
Prędkość: 90 km/h
Siła ognia: 15 jednostek SO
Szybkostrzelność: 6 strzałów/min
Pole widzenia: 27 km

Wodna jednostka bojowa wyposażona w sześć dział kalibru 100 mm. Może atakować jednostki lądowe jak i powietrzne.
 

 
W.I.T-8
Cena: 580
Pancerz: 64 jednostki T
Prędkość: 75 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: 12 km

Wodna jednostka inżynieryjna Jej przeznaczeniem jest transport jednostek lądowych drogą wodną. Jednostka jest nieuzbrojona.
 

 
MINA NAWODNA
Cena: 200
Pancerz: 5 jednostek T
Prędkość: 74 km/h
Siła ognia: 180 jednostek SO
Szybkostrzelność: samodestrukcja
Pole widzenia: 6 km

Jednostka atakuje przez zbliżenie się do wroga i samodestrukcję. Ogromna eksplozja niszczy wszystko co znajduje się w pobliżu. Bardzo dobra broń do atakowania dużych zbiorowisk wrogich jednostek lub budynków.
 

 
DESANT


Zrzut spadochronowy. Możliwy tylko po postawieniu Kwatery Głównej. Bardzo duże koszta uzyskania oraz długi czas realizacji.