Exodus - The Last War

..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Instrukcja :..
..: Moroy :.. ..: Zeldow :..
 
GUARDIAN
Cena: 75
Pancerz: 11 jednostek T
Prędkość: 30 km/h
Siła ognia: 2 jednostki SO
Szybkostrzelność: 50 strzałów/min
Pole widzenia: 15 km

Jednostka żywa. Żołnierz piechoty uzbrojony w miotacz laserowy. Świetny do celów rozpoznawczych.
 

 
CYBORG CP-2000
Cena: 440
Pancerz: 20 jednostek T
Prędkość: 30 km/h
Siła ognia: 3 jednostki SO
Szybkostrzelność: 15 strzałów/min
Pole widzenia: 12 km

Cyborg wykorzystujący technologię płynnego metalu. Sam się naprawia. Trudny do zniszczenia. Bardzo dobra i nieprzewidywalna w skutkach broń.
 

 
TRANSPORTER IXOMITU
Cena: 200
Pancerz: 40 jednostek T
Prędkość: 80 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: 12 km

Nieuzbrojona jednostka gospodarcza stworzona do transportu ixomitu. Ładowność 80 jednostek. Uwaga! Pełny transporter ixomitu podczas zniszczenia wywołuje potężną eksplozję.
 

 
LIGHT ATTACK VEHICLE
Cena: 200
Pancerz: 44 jednostki T
Prędkość: 156 km/h
Siła ognia: 2 jednostki SO
Szybkostrzelność: 60 strzałów/min
Pole widzenia: 16 km

Pojazd uzbrojony w 2 działka kalibru 20 mm. Dzięki dużej zwrotności idealny do działań zwiadowczych. Atakuje tylko jednostki lądowe.
 

 
SCKM
Cena: 400
Pancerz: 60 jednostek T
Prędkość: 140 km/h
Siła ognia: 6 jednostek SO
Szybkostrzelność: 30 strzałów/min
Pole widzenia: 18 km

Opancerzony wóz bojowy uzbrojony w ciężki karabin maszynowy kaliber 55 mm osadzony na obrotowej wieży.
 

 
LASER VEHICLE
Cena: 250
Pancerz: 50 jednostek T
Prędkość: 170 km/h
Siła ognia: 4 jednostki SO
Szybkostrzelność: 50 strzałów/min
Pole widzenia: 17 km

Lekki wóz bojowo-zaczepny, uzbrojony w 2 generatory laserowe. Jednostka nadaje się do zwalczania pojazdów powietrznych i lądowych.
 

 
HEAVY TANK
Cena: 600
Pancerz: 100 jednostek T
Prędkość: 72 km/h
Siła ognia: 12 jednostek SO
Szybkostrzelność: 2 strzały/min
Pole widzenia: 30 km

Jednostka bojowa, pancerna. Uzbrojona w jedno działo kaliber 200 mm. Pojazd gąsienicowy. Jego wieża jest obrotowa, dlatego też może nie przemieszczając się, oddawać strzały we wszystkich kierunkach.
 

 
JAAD-GB28
Cena: 900
Pancerz: 26 jednostek T
Prędkość: 14 km/h
Siła ognia: 11 jednostek SO
Szybkostrzelność: 5 strzałów/min
Pole widzenia: 24 km

Pojazd pancerny wyposażony w moździerz kaliber 120 mm. Ogromny zasięg rażenia. Słaba celność przy dużej odległości ataku. Potrafi ostrzeliwać pusty teren. Technologia przechwycona od Moroi.
 

 
MECH WARRIOR
Cena: 850
Pancerz: 116 jednostek T
Prędkość: 91 km/h
Siła ognia: 18 jednostek SO
Szybkostrzelność: 30 strzałów/min
Pole widzenia: 21 km

Duży robot bojowy. Wyposażony w dwa działka kaliber 50 mm. Atakuje jednostki lądowe i powietrzne. Jednostka jest w pełni automatyczna, Jej mózgiem jest komputer nowej generacji posiadający własną inteligencję.
 

 
MOBILE ROCKET FORTRESS
Cena: 750
Pancerz: 34 jednostki T
Prędkość: 78 km/h
Siła ognia: 48 jednostek SO
Szybkostrzelność: 6 strzałów/min
Pole widzenia: 27 km

Samobieżna wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje jednocześnie kilka rakiet. Może atakować wroga samemu będąc daleko poza zasięgiem rażenia jego jednostek. Technologia częściowo zapożyczona od Moroi.
 

 
MOBILE BRIDGE
Cena: 660
Pancerz: 40 jednostek T
Prędkość: 10 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: brak

Jednostka inżynieryjna - most. Pozwala na pokonywanie rzek, szczelin itp. Jednostka automatyczna. Raz rozłożona, nie nadaje się do ponownego przemieszczenia.
 

 
SKY HUNTER
Cena: 600
Pancerz: 46 jednostek T
Prędkość: 200 km/h
Siła ognia: 6 jednostek SO
Szybkostrzelność: 40 strzałów/min
Pole widzenia: 35 km

Bojowa jednostka powietrzna. Atakuje równie dobrze obiekty lądowe jak i powietrzne. Jednostka jest uzbrojona w miotacz plazmowy.
 

 
CYCLONE
Cena: 325
Pancerz: 6 jednostek T
Prędkość: 82 km/h
Siła ognia: 225 jednostek SO
Szybkostrzelność: samodestrukcja
Pole widzenia: 3 km

Mina powietrzna. Atakuje jednostki lądowe i powietrzne przez zbliżenie i samodestrukcję. Jednostka bezzałogowa zdalnie sterowana.
 

 
ANIHILATOR
Cena: 970
Pancerz: 98 jednostek T
Prędkość: 240 km/h
Siła ognia: 48 jednostek SO
Szybkostrzelność: 6 strzałów/min
Pole widzenia: 40 km

Powietrzna jednostka bojowa. Bardzo duża siła ognia. Doskonała zwrotność. Atakuje jednostki lądowe oraz powietrzne. Wystrzeliwuje kule energetyczne o dużym polu rażenia.
 

 
TANKOWIEC
Cena: 400
Pancerz: 42 jednostki T
Prędkość: 72 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: 12 km

Wodna jednostka gospodarcza. Przewozi rope naftową. Uwaga! Podobnie jak transporter ixomitu wywołuje silną eksplozję w momencie zniszczenia.
 

 
BATTLE SHIP
Cena: 700
Pancerz: 90 jednostki T
Prędkość: 83 km/h
Siła ognia: 15 jednostek SO
Szybkostrzelność: 20 strzałów/min
Pole widzenia: 30 km

Uzbrojona wodna jednostka. Duża siła ognia. Atakuje jednostki lądowe jak i powietrzne. Wyposażona w sześć dział kaliber 150 mm.
 

 
W.I.T-7
Cena: 520
Pancerz: 64 jednostki T
Prędkość: 86 km/h
Siła ognia: brak
Szybkostrzelność: brak
Pole widzenia: 12 km

Wodna jednostka inżynieryjna Jej przeznaczeniem jest transport jednostek lądowych drogą wodną. Jednostka jest nieuzbrojona.
 

 
MINA NAWODNA
Cena: 200
Pancerz: 5 jednostek T
Prędkość: 74 km/h
Siła ognia: 180 jednostek SO
Szybkostrzelność: samodestrukcja
Pole widzenia: 6 km

Jednostka atakuje przez zbliżenie się do wroga i samodestrukcję. Ogromna eksplozja niszczy wszystko co znajduje się w pobliżu. Bardzo dobra broń do atakowania dużych zbiorowisk wrogich jednostek lub budynków.
 

 
DESANT


Zrzut spadochronowy. Możliwy tylko po postawieniu Kwatery Głównej. Bardzo duże koszta uzyskania oraz długi czas realizacji.