..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Instrukcja :.. ..: Moroy :.. ..: Zeldow :.. |
GUARDIAN
Cena: 75 Pancerz: 11 jednostek T Prędkość: 30 km/h Siła ognia: 2 jednostki SO Szybkostrzelność: 50 strzałów/min Pole widzenia: 15 km Jednostka żywa. Żołnierz piechoty uzbrojony w miotacz laserowy. Świetny do celów rozpoznawczych. |
|||
|
|||
CYBORG CP-2000
Cena: 440 Pancerz: 20 jednostek T Prędkość: 30 km/h Siła ognia: 3 jednostki SO Szybkostrzelność: 15 strzałów/min Pole widzenia: 12 km Cyborg wykorzystujący technologię płynnego metalu. Sam się naprawia. Trudny do zniszczenia. Bardzo dobra i nieprzewidywalna w skutkach broń. |
|||
|
|||
TRANSPORTER IXOMITU
Cena: 200 Pancerz: 40 jednostek T Prędkość: 80 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: 12 km Nieuzbrojona jednostka gospodarcza stworzona do transportu ixomitu. Ładowność 80 jednostek. Uwaga! Pełny transporter ixomitu podczas zniszczenia wywołuje potężną eksplozję. |
|||
|
|||
LIGHT ATTACK VEHICLE
Cena: 200 Pancerz: 44 jednostki T Prędkość: 156 km/h Siła ognia: 2 jednostki SO Szybkostrzelność: 60 strzałów/min Pole widzenia: 16 km Pojazd uzbrojony w 2 działka kalibru 20 mm. Dzięki dużej zwrotności idealny do działań zwiadowczych. Atakuje tylko jednostki lądowe. |
|||
|
|||
SCKM
Cena: 400 Pancerz: 60 jednostek T Prędkość: 140 km/h Siła ognia: 6 jednostek SO Szybkostrzelność: 30 strzałów/min Pole widzenia: 18 km Opancerzony wóz bojowy uzbrojony w ciężki karabin maszynowy kaliber 55 mm osadzony na obrotowej wieży. |
|||
|
|||
LASER VEHICLE
Cena: 250 Pancerz: 50 jednostek T Prędkość: 170 km/h Siła ognia: 4 jednostki SO Szybkostrzelność: 50 strzałów/min Pole widzenia: 17 km Lekki wóz bojowo-zaczepny, uzbrojony w 2 generatory laserowe. Jednostka nadaje się do zwalczania pojazdów powietrznych i lądowych. |
|||
|
|||
HEAVY TANK
Cena: 600 Pancerz: 100 jednostek T Prędkość: 72 km/h Siła ognia: 12 jednostek SO Szybkostrzelność: 2 strzały/min Pole widzenia: 30 km Jednostka bojowa, pancerna. Uzbrojona w jedno działo kaliber 200 mm. Pojazd gąsienicowy. Jego wieża jest obrotowa, dlatego też może nie przemieszczając się, oddawać strzały we wszystkich kierunkach. |
|||
|
|||
JAAD-GB28
Cena: 900 Pancerz: 26 jednostek T Prędkość: 14 km/h Siła ognia: 11 jednostek SO Szybkostrzelność: 5 strzałów/min Pole widzenia: 24 km Pojazd pancerny wyposażony w moździerz kaliber 120 mm. Ogromny zasięg rażenia. Słaba celność przy dużej odległości ataku. Potrafi ostrzeliwać pusty teren. Technologia przechwycona od Moroi. |
|||
|
|||
MECH WARRIOR
Cena: 850 Pancerz: 116 jednostek T Prędkość: 91 km/h Siła ognia: 18 jednostek SO Szybkostrzelność: 30 strzałów/min Pole widzenia: 21 km Duży robot bojowy. Wyposażony w dwa działka kaliber 50 mm. Atakuje jednostki lądowe i powietrzne. Jednostka jest w pełni automatyczna, Jej mózgiem jest komputer nowej generacji posiadający własną inteligencję. |
|||
|
|||
MOBILE ROCKET FORTRESS
Cena: 750 Pancerz: 34 jednostki T Prędkość: 78 km/h Siła ognia: 48 jednostek SO Szybkostrzelność: 6 strzałów/min Pole widzenia: 27 km Samobieżna wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje jednocześnie kilka rakiet. Może atakować wroga samemu będąc daleko poza zasięgiem rażenia jego jednostek. Technologia częściowo zapożyczona od Moroi. |
|||
|
|||
MOBILE BRIDGE
Cena: 660 Pancerz: 40 jednostek T Prędkość: 10 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: brak Jednostka inżynieryjna - most. Pozwala na pokonywanie rzek, szczelin itp. Jednostka automatyczna. Raz rozłożona, nie nadaje się do ponownego przemieszczenia. |
|||
|
|||
SKY HUNTER
Cena: 600 Pancerz: 46 jednostek T Prędkość: 200 km/h Siła ognia: 6 jednostek SO Szybkostrzelność: 40 strzałów/min Pole widzenia: 35 km Bojowa jednostka powietrzna. Atakuje równie dobrze obiekty lądowe jak i powietrzne. Jednostka jest uzbrojona w miotacz plazmowy. |
|||
|
|||
CYCLONE
Cena: 325 Pancerz: 6 jednostek T Prędkość: 82 km/h Siła ognia: 225 jednostek SO Szybkostrzelność: samodestrukcja Pole widzenia: 3 km Mina powietrzna. Atakuje jednostki lądowe i powietrzne przez zbliżenie i samodestrukcję. Jednostka bezzałogowa zdalnie sterowana. |
|||
|
|||
ANIHILATOR
Cena: 970 Pancerz: 98 jednostek T Prędkość: 240 km/h Siła ognia: 48 jednostek SO Szybkostrzelność: 6 strzałów/min Pole widzenia: 40 km Powietrzna jednostka bojowa. Bardzo duża siła ognia. Doskonała zwrotność. Atakuje jednostki lądowe oraz powietrzne. Wystrzeliwuje kule energetyczne o dużym polu rażenia. |
|||
|
|||
TANKOWIEC
Cena: 400 Pancerz: 42 jednostki T Prędkość: 72 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: 12 km Wodna jednostka gospodarcza. Przewozi rope naftową. Uwaga! Podobnie jak transporter ixomitu wywołuje silną eksplozję w momencie zniszczenia. |
|||
|
|||
BATTLE SHIP
Cena: 700 Pancerz: 90 jednostki T Prędkość: 83 km/h Siła ognia: 15 jednostek SO Szybkostrzelność: 20 strzałów/min Pole widzenia: 30 km Uzbrojona wodna jednostka. Duża siła ognia. Atakuje jednostki lądowe jak i powietrzne. Wyposażona w sześć dział kaliber 150 mm. |
|||
|
|||
W.I.T-7
Cena: 520 Pancerz: 64 jednostki T Prędkość: 86 km/h Siła ognia: brak Szybkostrzelność: brak Pole widzenia: 12 km Wodna jednostka inżynieryjna Jej przeznaczeniem jest transport jednostek lądowych drogą wodną. Jednostka jest nieuzbrojona. |
|||
|
|||
MINA NAWODNA
Cena: 200 Pancerz: 5 jednostek T Prędkość: 74 km/h Siła ognia: 180 jednostek SO Szybkostrzelność: samodestrukcja Pole widzenia: 6 km Jednostka atakuje przez zbliżenie się do wroga i samodestrukcję. Ogromna eksplozja niszczy wszystko co znajduje się w pobliżu. Bardzo dobra broń do atakowania dużych zbiorowisk wrogich jednostek lub budynków. |
|||
|
|||
DESANT
Zrzut spadochronowy. Możliwy tylko po postawieniu Kwatery
Głównej. Bardzo duże koszta uzyskania oraz długi czas realizacji.
|
|||
|